Το 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων στο πρόγραμμα «Stand-up symphony»

Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου  2022 μαθητές/τριες του 5ου Γυμνασίου  συμμετείχαν  στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Stand-up symphony» που οργάνωσε η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και ήταν μια ξεχωριστή μουσική παράσταση κλασικής μουσικής εμπλουτισμένη με πολύ χιούμορ και διάδραση.

Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης έπαιξε σε πλήρη σύνθεση αποσπάσματα από έργα των Στράους, Βάγκνερ, Τσαϊκόφσκι, Μότσαρτ, Μπετόβεν και άλλων συνθετών. Τις θέσεις του κοινού είχαν καταλάβει μαθητές/τριες  γυμνασίου και λυκείου από όλη την Ελλάδα και μεταξύ αυτών και οι μαθητές/τριες του 5ου Γυμνασίου.

Το πρόγραμμα «Stand-up symphony» παρακολούθησαν οι μαθητές του 5ου Γυμνασίου μέσω live stream. Στη διάρκεια της συναυλίας παρεμβλήθηκαν κωμικά σκετς και δόθηκαν απαντήσεις με αστείρευτο χιούμορ από τον γνωστό comedian Δημήτρη  Δημόπουλο, σε ερωτήματα όπως «ποιος είναι ο κώδικας συμπεριφοράς σε μια συναυλία συμφωνικής μουσικής». Τη διεύθυνση της ορχήστρας είχε η κ. Φαίδρα Γιαννέλου.

Στόχος της δράσης ήταν  να βρεθεί ένας τρόπος ώστε  οι μαθητές/τριές μας, μέσω της ένωσης της κωμωδίας του stand-up με τη συμφωνική μουσική να νιώσουν πιο κοντά στη συμφωνική μουσική, να την καταλάβουν περισσότερο και να μπορούν να την επιλέγουν και να την ακούν.  Θέλουμε  τα παιδιά μας να οικειοποιηθούν την κλασική μουσική και να μην ακολουθούν την παγιωμένη άποψη πως η κλασική μουσική είναι μόνο για τους μεγάλους ή –όπως είπε  και ο Δημήτρης Δημόπουλος στην παράσταση,  να μην την θεωρούν μόνο για τη …Μεγάλη Εβδομάδα.

Το σχολείο ευχαριστεί την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και όλους τους συντελεστές του προγράμματος για την ευκαιρία που έδωσαν στους μαθητές/τριες μας να έρθουν σε επαφή με έργα μεγάλων κλασικών συνθετών. Ευχαριστεί επίσης την κ. Ευγενία Καραγκούνη, μουσικό, που οργάνωσε τη δράση στο 5ο Γυμνάσιο  και προετοίμασε τους μαθητές/τριες ώστε να αποκομίσουν τα μέγιστα από την παράσταση. Τέλος  ευχαριστεί  τους εκπαιδευτικούς κ. Βράντζα, κ. Καρανίκα και   κ. Τσακίρη που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Σχετικές δημοσιεύσεις