Οι μαθητές του 5ου ΓΕΛ Τρικάλων συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “THE TIPPING POINT”

Ομάδες μαθητών της Α΄ και Β’ τάξης του 5ου ΓΕΛ Τρικάλων,
πραγματοποίησαν την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024, τη δεύτερη
διαδικτυακή συνεδρία, στον χώρο του Εργαστηρίου της Πληροφορικής, στο
πλαίσιο του προγράμματος ΄΄The Tipping Point΄΄(TTP), με θέμα “Διαχείριση
του άγχους μετά από μια φυσική καταστροφή”.

Η κα Δέσποινα Πλουσσίου, Ψυχοθεραπεύτρια, με ειδίκευση στην
αντιμετώπιση του Ψυχικού Τραύματος(PTSD,C-PTSD),μέσα από κατάλληλα
επιλεγμένες δραστηριότητες, έφερε τους μαθητές σε επαφή με πρακτικούς
τρόπους διαχείρισης του άγχους, αναπτύσσοντας τις δεξιότητες που
χρειάζονται για να τους αξιοποιήσουν στην πράξη.

Το “Tipping Point΄΄ είναι ένα πρόγραμμα που προσφέρει τη δυνατότητα σε
μαθητές οι οποίοι βρίσκονται και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της
Ελλάδας, να συναντήσουν μέσω Live Streaming  ανθρώπους – πρότυπα
(Μέντορες) από όλο τον κόσμο και σε διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς,
που αφορούν στην  Καινοτομία, Περιβάλλον, Ρομποτική, Ψυχολογία,
Εθελοντισμό κ.α.
Στόχος της δράσης αυτής είναι να συμβάλει στη λήψη συνειδητοποιημένων
αποφάσεων των νέων σε ότι αφορά στην επαγγελματική ή ακαδημαϊκή τους
πορεία και να τους επιτρέψει να ανοιχτούν σε νέους ορίζοντες πέρα από τα
στερεότυπα του κοινωνικού τους περιβάλλοντος. Οι μαθητές
επαναπροσδιορίζουν τη σχέση τους με το σχολείο, αναπτύσσουν οριζόντιες
δεξιότητες ,την αυτοπεποίθηση τους και προετοιμάζονται για την αγορά
εργασίας.

 

Μέσω της συμμετοχής τους σε δραστηριότητες μη τυπικής μάθησης οι
μαθητές έχουν την δυνατότητα:
 να συνεργάζονται και να εφαρμόζουν στην πράξη τη γνώση που
λαμβάνουν
 να θέτουν ερωτήσεις και να λαμβάνουν απαντήσεις από
επαγγελματίες διαφορετικών ειδικοτήτων
 να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και να βρίσκονται στο επίκεντρο της
εκπαιδευτικής διαδικασίας
 να ανακαλύπτουν τα ενδιαφέροντά τους και να εκφράζονται χωρίς
δισταγμό

Ήταν μια εμπειρία πρωτόγνωρη για όλους μας και ανυπομονούμε για την
επόμενη διαδικτυακή μας συνάντηση.

Ο Υπεύθυνος του Προγράμματος,
Αχιλλέας Κατσίκας ΠΕ04.01

Σχετικές δημοσιεύσεις