Η επιμονή των κερδοσκόπων άρχισε να γεννά πολλές αντιδράσεις

Ο «πόλεμος κατά της ακρίβειας» είναι βέβαιο πως θα αποτελέσει από τα κυρίαρχα προβλήματά μας και τη νέα χρονιά, το 2024. Και όσο και αν είναι βέβαιο πως οι πολυεθνικές δεν δείχνουν διατεθειμένες να αντιμετωπίσουν την ελληνική αγορά ως ευρωπαϊκή και να προσαρμόσουν ανάλογα τα ποσοστά του κέρδους τους, άλλο τόσο βέβαιο είναι πως θα κορυφωθούν οι αντιδράσεις των καταναλωτών και ίσως «γεννηθούν» ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες και ελπίδες. Θα σταθούμε σήμερα σε δύο πρωτοβουλίες που έχουν ξεχωριστή σημασία.

Στην απόφαση του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών να δημιουργήσει ένα κατάστημα πώλησης προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας και κυρίως εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και κρασί εξαιρετικής ποιότητας! Μάλιστα οι πωλήσεις γίνονται και ηλεκτρονικά και όχι μόνο στους φοιτητές και το προσωπικό αλλά σε κάθε καταναλωτή.

Η δεύτερη πρωτοβουλία έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προέρχεται από το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Καταναλωτών το οποίο ανακοίνωσε πως προχωρά στην δημιουργία Εταιρείας Παροχής Ενέργειας κάτι το οποίο ασφαλώς και θα λειτουργήσει θετικά για τον ανταγωνισμό στον κρίσιμο αυτόν τομέα της οικονομίας.

Ελπίζουμε πως το 2024 θα γεννηθούν και άλλες πρωτοβουλίες αντίδρασης των πολιτών απέναντι στην αισχροκέρδεια των μεγάλων ομίλων που ελέγχουν την αγορά της χώρας.

 

Δ.Κ.

Σχετικές δημοσιεύσεις